Vymazat, soutěž a Crazy Food Weekend

To bylo v Sydney docela hrozné počasí. Tato bouře, kterou vyvolala hromadu (nebo by měla být hromada) do města, byla docela působivá. Věřím, že jeden z našich návštěvníků diskutoval o slova „apokalypsa“ – mám sklon souhlasit.

Možná je to počasí, ale paní Romance byla ještě zábavnější než typická. Její nejnovější witticismus šel trochu takto:

Kontext: Mířili jsme do restaurace, abychom vyzkoušeli jejich vynikající pizzy, stejně jako jsem kontroloval, jak přesně byla hladová paní R.

Já: Věříte, že můžete jíst celou pizzu?

Paní R: Můj žaludek není v poplatku – já jsem. Stejně jako bych chtěl, můžu uvést: „jen to nacpne do krku jako husa foie gras.“

Kdybych se někdy měl ptát, proč jsem se ji oženil! jako ten postoj.

Každopádně s naším Insta deníkem!

Náš drahý kamarád Anthony Nader dnes večer má oficiální otevření svého nového kosmetického salonu. Starý syrový Anthony Nader byl v pořádku, ale toto umístění je skvělé. Personalizovali cokoli – pokud stejně jako když tam jdete, mějte na paměti, že zkontrolujte koupelnu. Je to úžasné. Všechno, co uvedu, je, že Anthony je trochu fanoušek Madge.

Dostane se do té doby roku, kdy je pro naše bitové místo v obchodě velké čisté. Navíc, s naším blížícím se výletem k specifikaci, která se blíží blíž, vyžadujeme, aby naše věci dostaly mnohem lepší pořádek.

Toto je moje úsilí: jaro čisté bar. Tato bedna představuje „absolutně ne“ výběr chlastu ve fázi vyhazování čištění. Vodka i GIN samozřejmě nejsou do této skupiny zahrnuty – to je stále v mrazáku.

Pro zbytek (a je jich poněkud hodně), uvidíme, co se s tím stane. Mám pocit, že to s největší pravděpodobností vypijeme!

Paní Romance je tak šťastná dáma. Nejen, že se s mnou oženila [kašel kašel], byla také pozvána na osobní plíživou večeři v novém mezikontinentálním hotelu v Double Bay. Nový Sydney Hotspots, který se připraví na otevření v listopadu, budou i Stillery Bar. Podívejte se na tuto oblast pro mnohem více novinek!

Intercon i Penfoldova partnera, aby tuto večeři spojily a také velmi nadšená paní R, že měla vůbec první sklenici Penfoldovy Grange. Jen se na to zeptejte. Rád říká všem!

Vždy je potěšením dohnat Paula z Mraristotle.com – a také mnohem více, když je v hospodě! Spokonili jsme s ním (po metodě i dlouhé, ahoj pk?!) V holubici a také olivové v Surry Hills.

Holubička i Olive’s Pier Choice se tolik zlepšila, protože jeho renovace, stejně jako nabídky potravin jsou také fantastické. Paul, stejně jako jsem si oba koupil tyto speciální speciality: ve čtvrtek pouze 9,95 $, můžete získat slaninovou cheeseburger i hranolky. Bezvarující.

Paní Romance šla na něco mnohem mnohem více na trhu. Krátká žebra s lepkavou grilovací omáčkou a hranolky. Extrémně dobrý – stejně jako lepek zcela zdarma, pokud vám to nevadí!

Dnes jsme opravdu nadšeni. Poskytujeme knihu v naší nejnovější soutěži. Je to krásně vyrobená kuchařka z Spirit Home-současná orientální restaurace zasazená do zázemí Sunshine Coastline.

Kniha obsahuje preferované recepty od čtyř hlavných kuchařů restaurace, kteří také provozují rutinní kurzy vaření, které můžete absolvovat v restauraci.

Jediné, co musíte udělat, je říct nám o vaší nejhorší katastrofě vaření. Vydejte se na náš soutěžní příspěvek, který zahrnuje recept na autentickou drůbež Satay, který jsme poskytli kuchaři Spirit Home. Řekněte nám svůj příběh v komentářích tam a okamžitě jste v běhu této fantastické knihy.

Dnes odpoledne jsme nahoru, stejně jako pryč, zamíříme dolů do Melbourne, abychom šli do australských přírodních zdravotních lázní a do oblasti Hot Springs: Daylesford. V této oblasti je více než 75 přírodních pramenů, což je vynikající přemýšlení o tom, že existuje pouze asi 100 celostátních zemí.

Náš let Tiger Air je trochu pozdě, ale výhled z našich oken nad viktoriánskou krajinou a fantastická služba za letu má mnohem víc, než se na to vyrovnalo.

Naše kopy Daylesford jsou něco poněkud jiného. Shizuka Ryokan je konvenční japonský hotel a také nás touží po výletu zpět do země vycházejícího slunce.

Náš prostor (zde jeden z pouhých šesti nabízených) je úžasný. Má konvenční stěny papírové obrazovky, podlahu Tatami Reed – na jedné zdi visí dokonce i slavnostní kimono. Když dorazíme, dostáváme ekologický čaj u našeho japonského stolu-už se cítíme tak nevítaní, stejně jako jsme jen chodili s dveřmi.

Po usazení do našeho ubytování se změníme a vydáme se na večeři. Máme rezervaci s největší pravděpodobností nejbližší restauraci pro Shizuka Ryokan. Stejně tak se to stane, že se jedná o nenávistnou restauraci, pokud budete chtít!

Jídelní prostor Argus v Hepburn Springs je nádherné místo, které slouží k nejúžasnějšímu jídlu. Jako myJíst, mluvíme o nejvíce nezapomenutelných jídlech, které jsme měli. Souhlasíme, že to musí jít na seznam.

Jak je vhodné pouze na místě, jako je toto, zakoupíme si aperitiv. Tohle je moje-Negroni však vyrobená s Campari, punt e mes, Arberg 10letým skotským a také zdobeným spáleným pomerančovým plátkem. Je to vynikající, i když mocné. Je to také můj důvod k tomu, abych toho tolik jedl. No, musím to s něčím nasáknout, že?!

Na snídani máme možnost Continental, několik dalších věcí nebo japonštiny. Nemůžeme opravdu mít na paměti, jaké jsou tyto další věci, protože jdeme přímo na japonskou možnost.

Ukázalo se, že to je fantastická volba. Teriyaki losos s japonskou omeletou, Daikon a trochu ukamenované ovoce, pak bit misky nakládané a marinované zeleniny, mořské řasy i houby. K dispozici je miska s rýží se sezamem a nori posypeme, stejně jako programová miso polévka a ekologický čaj k pití.

Neexistuje žádné NATO, na které jsem napůl potěšen, napůl zklamaný. NATO je podivné, fermentované sójové fazolové jídlo, které je na japonských snídaňových stolech nesmírně prominentní. Je to tak lepkavé, stejně jako Stringy, stejně jako opravdu silná chuť – je to trochu jako japonská verze Vegemite nebo Marmite. extrémně získaná chuť.

Brzy jsme znovu na silnici a zamíříme na první vinařství dne. Říká se tomu vína Ellender Estate a určitě by to měl navštívit kdokoli, kdo je v regionu Daylesford.

Vína jsou chutná a místní obyvatelé jsou velmi přátelští! Tyto dva bitové milosti se narodily jako psi vinařství … kromě toho jsou skuteční eskapologové!

Trochu metody dolů z kopce má Ellender jezero s trochou domu. Právě zde je také kousek lodi, ale v tuto chvíli je malován. Ve skutečnosti byl rok nebo dva, ale na tom nezáleží. Toto je nesmírně prominentní oblast pro návrhy a také je snadné pochopit proč. Je to tak nádherné a klidné. Paní R se nezdá také, aby se také mohla pohybovat, že?

Večeře večer je v Shizuka. To je neuvěřitelné. Toto je jedno z prvních jídel, které jíme. Jedná se o krevetovou kotletu potaženou rýžovou cracker s majonaise wasabi sezamové mayonaise a také je to tah kulinářské génia.

Když už mluvíme o culunárním géniu, jsou tyto čokolády právě to! Nakonec jsme – stejně jako bohužel – na naší metodě zpět na letiště. Jak však uvidíte, bereme si s tím čas!

Všechny čokolády jsou ručně vyráběné, všechny formy jsou ručně lemovány, stejně jako každý kus je natřen, naplněn a dokončený ručně přímo tady v čokoládovém mlýně. Nabízejí zde mezi 10 000 i 12, ooo čokolády týdně!

Je to obrovská postava, ale není to neočekávané – zvláště proto, že jsme je ochutnali! Tato horká čokoláda je také něco, na co se divit. Určitě stojí za to jít na plavbu tohoto nádherného piva!

Jsme na naší metodě na oběd, ale objevte vinařství, které zahrnuje pevné doporučení: projíždění vinařství Clouds – provozované Graeme Leith – je domácí kousky sklepní dveře zasazené do kopců okraje Muska. Graeme je absolutní karta a má rád skvělý chat. Dávejte pozor na jeho autobiografii. Z toho, že každý editor, který vyhodnotil, se vyslechl z toho, že to bylo z 60 000 slovních knih na metodu, slyší mnohem více svých přízí.

Vína, která předvádí, jsou vyrobena hlavně z hroznů pěstovaných na obytném nebo komerčním majetku (extrémně chutný Chardonnay). Graeme je fantastickým příkladem toho, jak přesně je přátelský vůči personálu na dveřích sklepa vás dostane mnohem více zážitku, než jen ochutnávat nabízená vína.

Zde je mnohem více toho, co můžete udělat, abyste co nejlépe využili svého času ve vinařství.

Naše poslední zastávka před tím, než jsme Head House je známá pekárna Redbeard v Bit Township v Trenthamu. Chléb, který zde dělají, pochází z trouby, která běží docela nepřetržitě, protože 1892. Je nakreslen v zájmu George Colombaris a také nádherné pivo Maggie, které se zde pokusily, stejně jako se zde líbily.

Jsem také jeden z převedených. Tento sendvič Reuben je neskutečný. Sýr je neuvěřitelný, Dill Mayo je ideální, ale pastrami z Istra Little Products po silnici. Je to tak chutné!

Je to také brzy, že znovu létáme dům, zpět do Sydney. Zpět do reality. Byl to úžasný výlet do oblasti, která – až do nedávné doby – jsem si nebyl vědom. Jsem tak rád, že teď mnohem více chápu o této oblasti. Je to určitě někde, kde doporučuji všem, které od nynějška uspokojím!

Přicházející dům odněkud jako Daylesford je docela zajímavý. Vždy je skvělé být zpátky ve své vlastní posteli, ale také je tu ten pocit, že se musíte příští den znovu vrátit do houpačky věcí.

Jaký byl váš týden? Už začínáte jarní čištění? Řekněte nám o tom všechno v COmments. Stejně tak si nepamatuje, že se vydáte na naši stránku soutěže, abyste nám vyprávěli o vaší noční můře vaření.

Obrázky MR a také paní Romance prostřednictvím Instagramu: @Mrandmrsromance, @Hairromance a také programu @angrybastard!