Bariloche, Argentina: Naše první zastávka v Lake District

od ledovců a horských hor na jezera a kopce jsme se přesunuli na sever od Argentiny jižní Patagonie a vydali se do jezerní oblasti. Nastal čas vidět, co Northern dosáhne Patagonie.

Jízda autobusu byla brutální. Ne, že by to bylo příliš nepříjemné, ale bylo to dlouhé … a myslím dlouho.

Nenechte si ujít naše návrhy cestovatelů a cestovní videa na konci tohoto příspěvku!

Autobus Marga je jediný, který přechází z El Chaltén do Bariloche
V 21:00 jsme nastoupili do autobusu v El Chalténu a dorazili jsme do Bariloche o 26 hodin později. Nyní bychom se obvykle nestěžovali na autobusy v Argentině. Měli jsme neuvěřitelnou 18 hodinovou cestu na Andes Mar od Cafayate do Mendozy, doplněné širokými koženými sedadly (která sklonila 3/4 cesty), filmy a hru červeného vína bingo!

Tento autobus byl úplným opakem. Sedadla byla úzká a látka, sotva se oblékla a do zády mi vložil kovový tyč. Nebyly podány žádné přikrývky ani polštáře, autobus byl starý, neexistovaly žádné filmy, které by pomohly zabíjet čas, a autobus se zastavil pouze jednou pro jídlo a jen dvakrát, aby nám natáhl nohy.

Toto jediné jídlo nám bylo dáno během jízdy autobusem – přinesli jsme si vlastní kari a rýžové večeře, ale když jsme je otevřeli, uvědomili jsme si, že se zhoršili!
Ale myslím, že bych si neměl stěžovat, protože tato známá Ruta 41 měla různé úseky štěrku a hrbolatých silnic a jízda byla považována za něco, co se pokusil jen o „neohrožený“. V těchto dnech je nezpevněno jen asi 70 kilometrů – ačkoli jsme během jízdy měli přívalový déšť a byli jsme prakticky uvíznuty v blátě.

Bez ohledu na jízdu autobusem, kterou jsme vydrželi, dorazil do Bariloche, aby se cesta vyplatila.

Slyšeli jsme, že Bariloche má podobnosti s Evropou a že je dokonce dabován „Little Switzerland“, a brzy jsme si uvědomili proč. Řada obchodů lemujících centrum města bylo ve stylu alpské chaty, doplněné o dokončení dřeva a kamene a město mělo mnohem více evropského pocitu než jihoamerické. Aby to všechno doplnilo, byly v ulicích lemující různé čokoládové obchody a restaurace Fondue!

Město v Alpách? Ne, Argentina
Poté, co jsme provedli nějaký výzkum a ptali se, jsme zjistili, že Bariloche byl skutečně vyvinut kolem obchodu otevřeného německým přistěhovalcem jménem Carlos Wiederhold.

Cestoval přes Andy z Chile a v současné době Bariloche založil malý obchod. V roce 1895 bylo malé osídlení obsazeno německy mluvícími přistěhovalci z Rakouska, Slovinska a Německa. Ve 30. letech 20. století bylo město transformováno a přepracováno tak, aby vypadalo mnohem spíše jako město v Alpách, spíše než v Patagonii.

Jeden z mnoha, četných čokoládových obchodů v Bariloche
Samotné město bylo dost dobré, ale byli jsme tu pro okolní přírodu. A pokud se podíváte na mapu Lake District, budete vědět proč! Vzhledem k tomu, že hory Andy dominují na hranici mezi Chile a Argentinou, 7 jezer, aby prozkoumaly a neomezené outdoorové aktivity, je tato oblast jednou z nejmalebnějších a nejoblíbenějších cílů pro ty, kteří cestují do Argentiny.

Pronájem automobilu v Bariloche

Zdaleka nejlepší způsob, jak prozkoumat Lake District, je nezávisle s vlastním vozidlem. Pronajali jsme si auto z Hertz Argentiny a vydali se vidět některá nedaleká jezera, hory a lesy a doufejme, že uděláte nějakou turistiku.

Četli jsme o nedaleké oblasti Circuito Chico, která byla asi půl hodiny jízdy od Bariloche, a vybrali jsme si, že by to byla naše první zastávka. Skvělý způsob, jak řešit tuto oblast, je začít u známého letoviska Llao Llao a odtud se vydává na krátké túry.

Obdivovat názory na rozhlednu na pěší stezce Arrayana
Sendero de los arrayanes (pěší stezka Arrayana) je snadná, klidná a krásná. Prošli jsme lesem, kolem divokých ostružin (a jedli nějaké!), Než jsme dorazili na West Moreno Lake s výhledem na Andy před námi. Procházeli jsme tu po pobřeží a seděli jsme a potěšili názory.

Pokračujeme dál a řídili jsme celý okruh, který prošel různými plážemi a názory. Po cestě je dokonce několik muzeí dinosaurů, pivovar řemeslného piva a švýcarská vesnice.

Krásný den na túru
Ke konci našeho okružního pohonu jsme překročili malý most, který oddělil jezero Moreno West a Lake Moreno East. Při pohledu na západ to bylo větrno a voda byla zvlněná, nahlédla na východ, voda byla klidná a kvůli malému nábřeží nebyl vítr.

To byla ideální pláž pro náš piknikový oběd.

Od našeho 8denního TREK v Torres del Paine, nosili jsme kolem nepořádkové soupravy, doplněnou malou kapesní sporákem a malým kontejnerem paliva. Postavili jsme to, vařili jsme vodu na těstoviny a potěšili jsme špagetový oběd, doplněný salátem a čokoládovými tyčinkami.

Moreno East Lake bylo ideálním místem pro piknik

Kromě jednoho sladkého psa nebyl na této pláži nikdo. Měli jsme krásný výhled na Lago P. Moreno Este (Lake Moreno East) pro sebe.

Různé turistické stezky, krásné lookouty a velkolepá příroda dělají z této oblasti Lake District nutností. Pronajměte si auto, zabalte si oběd a potěší den.

Měli jsme nájemní auto po dobu 6 let, podívejte se na tyto zprávy z naší výlet:

Argentina’s Lake District: Výlet do dovolené domů La Angostura a San Martín de Los Andes

Muškaření v Argentině Patagonian Lake District

Ohromující pohled na sebe na Trail Circuito Chico

Kde zůstat v Bariloche

Panamericano Hotel

Dorazili jsme do hotelu Panamericano a přestože jsme cítili, vypadali a cítili jsme se, jako bychom byli v autobuse 26 hodin, naše duchové byly zvednuty, když nám bylo řečeno, že jsme byli upgradováni na apartmá na penthouse!

Bylo to přesně to, co jsme potřebovali po dlouhé cestě do Bariloche. Místnost byla masivní, s pohodlnou postelí velikosti krále, malým posezením s krbem a balkonem s dokonalým výhledem na jezero Nahuel Huapi a na hory Andes na západ.

Podívejte se na tento pohled! Na tomto balíčku jsme strávili spoustu času
Pokud existuje jedna věc, kterou Argentine dělá správně, je to snídaně (a steak a víno…), a tady v Panamericano byla snídaně přesně tak, jak jsme v této zemi rozrostli a milovali. Jedna část poskytla širokou škálu sladkostí, oblast prašníků obrovského stolu mělo ovoce, jogurt, sýr a granolu, zatímco na druhém konci bylo několik kovových nádob naplněných bramborami, vejci a masem.

Nejlepší snídaně šíří vůbec!
Snídaně byla masivní a byla to nejlepší, co jsme dosud viděli na našich argentinských cestách. Uvítací nápoj v připojeném baru byl také dobrý dotek.

Kliknutím sem porovnejte ceny pokojů a podívejte se na recenze hotelu Panamericano.

Náš pokoj v hotelu Panamericano

Alma del Lago Suites and Spa

Byl to druhý hotel, ve kterém jsme zůstali 3 noci, a nebyli jsme zklamáni. Zaměstnanci zde byli nesmírně přátelští-vytiskli jsme soubory, které jsme potřebovali, pomáhali s pokyny a umožnili nám zůstat v našem pokoji pro pozdní odhlášení v 17:00-něco, o čem si myslíme, že by mělo nabídnout mnohem více hotelů!

Díky pozdnímu odhlášení jsem byl schopen udělat tolik potřebné práce

Náš pokoj zde měl postel velikosti King, velkou toaletu s dobrou vanou a malý stůl se židlemi. Neochvějný výhled na lesknoucí se jezero Nahuel Huapi a Cerro Cateral Mountain z našeho okna byl třešničkou na dortu.

Každé ráno se v restauraci podávala velká rozpětí snídaně a prostředí bylo velkolepé.

Tato místnost byla velmi pohodlná!
Pokoje a zaměstnanci byly neuvěřitelné a jako přidaná funkce jsme dostali zcela volný přístup do lázní. Každý den jsme si oblékli naše roucho a neklidili jsme se do horkého bazénu s tryskami. Opravdu jsme potěšili náš pobyt v Alma del Lago.

Kliknutím sem porovnejte ceny pokojů a podívejte se na recenze Alma del Lago.

Medspa v Alma del Lago byla úžasná! Podívejte se na tyto názory

Kde jíst v Bariloche

Stejně jako u po celé Argentině si uvědomte, že večeře začíná v 20:00 a restaurace se obvykle neotevírají až do této doby. Ve skutečnosti budete obklopeni turisty, pokud se rozhodnete jíst v 20:00, s Argentinci o večeři kolem 22:00.

Alto El Fuego

Až do cestování do Bariloche, nejlepší steak, jaký jsem kdy měl, byl v restauraci v Patios de Cafayate, ale poté, co jsem nyní snědl 4 steaky v restauraci Alto El Fuego, mám nového favorita!

Tato malá restaurace bzučela se zákazníky od 20:00 do doby do doby uzavření. Stoli jsme na dokonale připravených steacích žebra (Ojo de biefe), se stranami bramborových kaší a smíšených zeleninových salátů. Části byly masivní, služba byla prvotřídní a ceny byly také dobré.

Nejlepší steak vůbec
Tip zasvěcených: mají 3/4 porcí of VŠECHNO V nabídce, i když není uvedeno. Pokud si koupíte „malý“ steak nebo jehněčí nebo boky, bude to stále dost jídla, aby vás naplnila … a cena je menší. Malá část jehněčího je 220 pesos (14,25 $), žebro je 220 pesos (14,25 $) a malá strana bramborových kaší a smíšeného zeleného salátu je 55 pesos (3,60 $). Láhev červeného vína je kolem 300 pesos (20,00 $).

Stojí za to jíst v této restauraci alespoň jednou během pobytu.

LA 10 Empanadas

Pro něco o něco mnohem levnějšího a na skvělou občerstvení na výletu, podívejte se na toto místo Empanada. Mají na výběr různé typy a každá stojí 25 pesos (1,60 $).

Ren

Tato vegetariánská restaurace podává bufetový styl jídla a cena je založena na váze. Jídlo zde bylo dobré a dobré místo, pokud hledáte jídlo bez masa. Jeden velký kontejner jídla a menší kontejner nás stálo 200 pesos (12,80 $).

Street stánek

V hlavním náměstí o víkendu jeden muž sloužil sendviče Churrasco a hamburgery ze svého BBQ za každý 40 – 50 pesos (2,60 – 3,23 $).

Tento pouliční prodejce měl dobré jídlo za dobré ceny

Přechod z Bariloche

Samotný Bariloche byl dost dobrý a má několik věcí, aby vás na pár dní zaměstnával. Skutečnou hvězdou Lake District je však okolní divočina a města na straně jezera. Po putování po pěších ulicích se odvíjeli v lázních našich hotelu, viděli kouzlo nedalekých jezer a jedly příliš mnoho steaků, nastal čas přemístit a zjistit, o čem je zbytek argentinské jezerní oblasti.

Podívejte se na naše cestovní videa z Lake District!

Tipy pro cestovatele:

Pokud nemáte své vlastní vozidlo, nebo přicházíte z El Calafate, kde je letiště, vaše jediná možnost od El Chaltén je autobusem. Náklady jsou 2 040 pesos (130 $). Přineste si s sebou jídlo a vodu.

Taxi z autobusového nádraží do města je kolem 100 pesos (6,50 $) a měřič použijí.

Chcete -li přemístit z Bariloche do nedalekých vesnic, doporučujeme si pronajmout auto a zůstat ve vesnicích nebo jít na jednodenní výlet. Pokud je pro vás auto příliš drahé, zvažte sdílení nákladů s novými přáteli! V Hertz Bariloche se nájemní vozy rozhodnou za přibližně 50 $ / den (v Saltě jsme zaplatili 65 $ / den!).

Od Bariloche po Buenos Aires můžete létat nebo jet autobusem po dobu 26 hodin. Pokud si zakoupíte lístek autobusu na stanici a v hotovosti, často budou existovat slevy. Jedna lístek je 1 670 pesos (108 $), ale protože jsme zaplatili za lístek v hotovosti na stanici, dostali jsme na každou lístek slevu 500 peso (32,50 $).

Podívejte se na naše argentina videa zde!

Velké poděkování týmu v Destino Argentině za organizaci našeho ubytování a našeho půjčovny během našeho pobytu v Bariloche! Nemusíme nabízet žádné pozitivní recenze a jako vždy na tomto webu zůstávají všechny názory vlastní.

Mít rád? Připnout!

Zřeknutí se odpovědnosti: Kozy na silnici jsou spolupracovníkem Amazonu a také přidruženým společností pro některé další maloobchodníky. To znamená, že vyděláváme provize, pokud kliknete na odkazy na náš blog a nakupujete od těchto maloobchodníků.