Jak se vrátit domů z dlouhé cesty

, který se vrátí domů po dlouhé cestě-nebo dokonce na 2týdenní dovolenou-se může cítit podivně a odcizující. Váš domov se necítí docela, jak jste si to pamatovali, jste unavení cestování zpět a vše, co můžete udělat, je přemýšlet o tom, že jste zpátky tam, kde jste právě odešli. Zde je to, co jsme nedávno udělali po naší tříměsíční cestě.

Na jedné straně není nic jako pocit návratu domů. Jemný pohlazení vaší vlastní postele, výhledy z vašich oken, které znáte tak dobře … ale na druhé straně se může cítit trochu divné být zpátky.

Určitě to pro nás bylo po naší poslední cestě. O 3 měsíce a 10 zemí později jsme si mysleli, že budeme potěšeni, že jsme opět doma, ale Blues po cestování je skutečná věc. Naštěstí máme docela dobře řešit dekompresi a máme nějaké procesy, které pomáhají.

Včetně těchto hacků souvisejících s potravinami pro Blues po dovolené se také zabýváme pocity tím, že se dostaneme ven a asi co jen můžeme-zejména v prvních několika dnech návratu.

Také raději rozbalím se okamžitě, zatímco Christina to nenávidí.

Ale abychom vám dali představu o tom, co děláme-a navíc můžeme mít trochu dohánění toho, co Christina a já jsme byli od té doby, co jsme se vrátili v Sydney, tady je naše první týdenní vydání nyní jsme zpět doma.

Náš let domů z Velké Británie byl docela dlouhý. Bohužel jsme skončili s dlouhým mezipřistáním na letišti v Abú Dhabí, zatímco jsme čekali na druhou etapu letu.

Naštěstí máme přístupové průchody v salonu, i když pokud nemáte a máte dlouhé čekání, mohlo by být vyplatí se podívat na věci, jako je Plaza Premium Lounge, což umožňuje lidem vstup bez ohledu na leteckou společnost, se kterou létají.

Za naše sedadla jsme také zaplatili o něco více na A380 H0ME, což nám poskytlo mnohem více prostoru pro nohy. Nebylo to moc peněz, ale znamenalo to, že bychom mohli cestovat mnohem pohodlněji. Stojí za to se zeptat na Checkin, zda jsou ve vaší třídě sedadla lepší sedadla.

Téměř, jakmile jsme doma, zkoumáme nové bary a restaurace, které jsme v Sydney předtím nebyli. Christinina sestra Mary provedla pracovní akci na přistání New Squire – velmi úžasný bar na konci zámořského spolujezdce v Circular Quay. Potkali jsme se s ní po její večeři.

Názory odtud jsou nepřekonatelné a Mary nám říká, že jídlo je docela dobré.

Dnes odpoledne se Christina setkala s naším krásným kamarádem Rohanem na oběd v Barangaroo – nejnovějším rozvoji zábavy v Sydney. Zasáhl jsem si jejich jídlo – většinou vyzkoušel tento vynikající koláč. Ale také samozřejmě pozdravit Rohana!

Toto je Banksii Vermouth Bar a Bistro a jejich speciální obědové menu pro 2-chodové dny není jen úžasná hodnota, ale také chutná. Jsem velmi spokojený s hovězí tváří – jak si dokážete představit.

K dispozici je také výběr sýra nebo maličkosti na dezert. Jsem docela spokojený s deskou stárného čedaru, ale Christina a Rohan si také užívají jejich moderní převzetí klasického sladkého.

Po obědě se vracím domů, zatímco ostatní dva odcházejí na další část svého dne …

Výstava Archibalda v Art Gallery of New South Wales je roční oblíbená. Cena Archibalda se věnuje nejlepšímu portrétu, „přednostně nějakého muže nebo ženy, které se rozlišovaly v umění, dopisech, vědě nebo politice, namalované jakýmkoli umělcem rezidentem v Australasii“.

Vždy existuje nějaká fascinující portréty a neubližuje se dostat trochu kultury do vašeho Jetlag, že?!

Dnes se setkávám s několika dobrými kamarády, aby se na pláži ochladili, užili si zimní slunce a berou naši lehkost přes doutník a pár piv. Jsme pravděpodobně na mé oblíbené pláži Sydney City: Bronte. Nemyslím si, že jsem někdy viděl tolik písku! Kde jsou všichni?

Jsem tady se svým kamarádem Daveem, kterého jsem už roky znám a který zahájil nyní smutně uzavřenou galerii rostlin Raw Vegan.

Jsme zdobeni vzácnou přítomností našeho kamaráda Johna, který provozuje kubánské dobrodružství. Pracovali jsme s touto úžasnou turné společností občas Christina a já jsme byli na Kubě – ve skutečnosti jsme si poprvé neuvědomili, že jsme měli vzájemného kamaráda v Dave, což je docela zábavné.

Po našem kouři a pivech se rozhodneme projít slavnou Bronte na pobřežní procházku Bondi. Když přijdeme za rohem na pláž Tamarama, mám realizaci:

Tuto procházku jsem neudělal po věk. A zapomněl jsem, jak je to ohromující. Plus dostat se ven a o tom, že takové věci dělají věci, je přesně to, co je úžasné pro zabití toho Jetlag. Také vás nutí uvědomit si, že to, co máte kolem sebe na prahu, je obvykle stejně dobré jako většina věcí, které najdete při cestování.

Výhledy na pobřeží tohoto města jsou opravdu ohromující. Dnes by to mohlo být trochu chladné ze slunce, ale přínosem je to méně lidí, což je mnohem klidnější na této populární procházce.

Je téměř nemožné se z tohoto pohledu nudit. Bondi je známý z dobrého důvodu: je to velmi hezké. Dokonce i Dave, který žije v této čtvrti roky, si tento pohled těší. A existuje nějaké pěkné gooD dnes pro surfaře.

Snad jednou z nejznámějších památek v Bondi – a rozhodně jedna z nejvíce fotografovaných částí Sydney – jsou ledovce Bondi. Bazén je zde natolik ohromující, aby mě přiměl chtít plavat délky … téměř! Stále trochu zima pro takové věci. Existuje však několik přijímání duší. Nyní je to závazek.

Dnes jedeme na jih. Míříme do ohromujícího malého venkovského města Berry asi 2 hodiny ze Sydney.

Milujeme trochu výletu a opět se dostaneme tak brzy po naší dlouhé cestě – i když je to jen pár nocí – zřejmě přepracovává našeho cestovního ducha.

Navíc mám pocit, že místo, ve kterém pobýváme, je něco trochu zvláštního …

Toto je luxusní ústup Mount Hay-5-suite únik těsně po silnici z Berry. Pohledy jsou neuvěřitelné a apartmá je vznešená. Pokud to není perfektní místo pro útěk z zimy a jakýchkoli blues po dovolené, nevím, co to je.

Mimochodem, jedná se o plíživý pohled na naši úplnou recenzi Mt Hay Retreat, které jsme se dostali velmi brzy – takže sledujte tento prostor!

Tato část jižního pobřeží Nového Jižního Walesu je naprosto ohromující. Vždy nás překvapuje, že u Sydneysiders není populárnější. Je to tak blízko, ale cítí se jako jiný svět.

Druhým výhodou, že sem přijde, je to, že se můžeme objevit a vidět našeho úžasného kamaráda Beth z Babymac.

Beth mě tak dobře zná. Získává pro mě místní pivo, abych vyzkoušel s mým obědem! Toto bledé pivo je velmi vydatné a pěkně mě zahřívá. Ukázalo se, že mám štěstí, že dokonce ochutnáme toto pivo: její kamarád, který to dělá, má potíže s udržováním kroku s poptávkou!

Oběd nemohl být lepší. Vážně. Je to věk, protože jsme viděli Beth – pozoruhodné, jak se život stává v cestě nejlepším záměrům – takže je úžasné být schopen s ní žvýkat tuk. Navíc, tato polévka, kterou vyrobila, je neuvěřitelná a perfektní pro chladné počasí.

Bethův repertoár polévky je však působivý, takže bych neměl být tak překvapen, jak chutný je tento. Zde je několik dalších jejích brottických mistrovských děl.

Tato úžasná dáma také pro nás také trochu sladká. Je to jablečný rozpadající se plátek, který přišel téměř náhodou. Musíte to zkontrolovat – je to tak dobré.

Díky tomuto čerstvému ​​vzduchu – a řadě našich kamarádů stejně vzrušených, jak jsme měli dohnat – jsme zpět na rychlost. Je krásné být znovu v Sydney – zejména s Evropou, která nyní prochází noční můrou vlny. Doufám, že všichni jsou v pořádku.

Doufáme, že se vám tento dohánění líbilo a získali několik užitečných tipů, jak se vypořádat s návratem domů z dlouhé cesty.

Máte nějaké tipy, jak se po dlouhé cestě usadit zpět do houpačky normálního života? Řekněte nám v komentářích. Rádi slyšíme vaše nápady.