Masterclass na jemných sklenicích bílého vína a výuku na koňském rodeo

Co to bylo týden. Tento týden jsme se naučili a udělali tolik, že to bylo úžasné. Od učení o sklenicích bílého vína jednoho dne až po to, jak další boty koně, jsme byli velmi zaneprázdněni.

Byl to také výjimečně smutný týden. Zjistili jsme, že druhý den zemřel náš velmi drahý přítel, Max. Byl to okouzlující muž a bude nám chybět. Vím, že to není nekrolog, ale chtěl jsem ti jen o něm říct.

Potkal jsem Maxe, když jsem se snažil najít nějaké okupační vedení, což byla jedna z jeho mnoha profesí, ale pocházející ze stejné části jižního Londýna jsme se rychle stali velmi dobrými přáteli.

Když byl mladý, žil nejúžasnější život a hrál profesionální fotbal pro Millwall, pokračoval a stal se spoustou věcí. Psycholog, autor, poradce pro kariéru, kněz a – naposledy – kovboj … a to měl být jeho pád.

Po dvou úplných rekonstrukcích kolene se on a jeho okouzlující manželka Jane přestěhovali z podložky na pláži Bondi do země, aby žili život koňského mistra a chova chovaného.

Byli jsme zničeni, když jsme zjistili od Jane, že býk, který vychoval z tele, se stal velmi území a zaútočil na něj v jednom z polí svého majetku v údolí Hunter. Neměl šanci.

Svým způsobem jsem rád, že šel tímto způsobem a ne dlouhou, smutnou trpící smrtí. Bylo to příliš brzy. příliš brzy.

Každopádně děkuji, že jste nám pomohli truchlit za našeho přítele. Tady je tento týden na Instagramovém deníku. Doufám, že si to užiješ.

X

Tento týden na Instagramu deník

Pokud byste se mě minulý týden zeptali, jestli bych si myslel, že tvar vašeho sklenice na bílé víno by změnil chuť vašeho vína, řekl bych „ne“. Nebo alespoň „pravděpodobně ne“.

Teď bych však se sebou naprosto nesouhlasil, což je zvláštní věc, že?

Jsme v centru bílého vína v Sydney v Ultimo, abychom se dozvěděli o rozdílu, který je tvar vašeho skla. O tom všem vám řekneme mnohem více v pozdějším příspěvku, ale řeknu vám, že pinot noir, který se zde snažíme, je v pinot noir sklenici vpravo. Nalití to do sklenice Chardonnay způsobí, že chutná hrozně. Voní to jako drcené mravence a chutná úplně jinak.

Dokonce bych šel tak daleko, že řeknu, zda restaurace nemá na svých policích správné brýle Pinot Noir, pravděpodobně už nebudu objednat to bílé víno. To je to, co náš učitel dělá, a já chápu, proč teď – to je velký rozdíl!

Podívejte se na centrum bílého vína v Sydney, pokud se snažíte najít zábavný dárek pro milovníka bílého vína, kterého znáte – nebo pokud se chcete naučit mnohem víc sami. Mají několik skvělých kurzů vína.

Tento víkend jsme na výletu – člověče, máme rádi výlet! Jsme nahoře ve městě Scone v oblasti Horní Hunter, abychom si prohlédli festival Scone Horse. Scone je druhé největší město koní na světě, přičemž z této malé tečky v Novém Jižním Walesu pochází spousta prvotřídních koní.

Je tu velká přehlídka, míč, soutěže, rodeos, fetes … bude to epické. Než se to všechno odstartuje, paní Romance se skryla v jedné z mnoha výjimečných hospod, které lemují hlavní ulici Scone pro tiché pivo.

Jediné, co mohu říci, je, že hotel Willow Tree je místo, kam jít!

Dnešní velký den pro festival Scone Horse Festival a to vše začíná (po kávě a povinném sendviči Bacon Egg) s přehlídkou. Celá hlavní ulice Scone je blokována. Stovky koní, plováků, pochodových kapel, klasických aut a přesto mnohem více koní vojá po ulici. Je to okouzlující pohled a ten, který jen zřídka vidíte.

Jsme zpátky v hotelu Willow Tree Hotel na záludným balkoně, o kterém se zdá, že o tom mnoho lidí nevědí. Je to hlavní pozice, kterou si můžete užít přehlídku.

Potom jsme šli po silnici do White Parku, kde se děje hodně akce po zbytek dne. Momentálně probíhá soutěž Farriers a Blacksmiths. Jsem transfixován s tím, jak tito lidé pracují s bílým horkým kovem a ohýbají ho do nejrůznějších tvarů.

Někteří jsou také boty. Je to takový proces, takové umění. Musíte to mít naprosto správné. Zde je farmář, který měří horkou botu proti kopytu koně. Neubližuje to koně – ani to necítí, nebo by mu dali dobrý kop – ale kouř voní trochu jako starý rozbitý vysoušeč účesu.

Na rodeo, paní R dělá svůj nejlepší dojem na někoho, kdo ví, co dělají. Určitě jsem přesvědčen … Nejsem si jistý, kdo je jiný!

Sledujeme událost lana a kravaty, kde se závodí konkurenčních týmů po mladém býku a laso, pak zavlékne lano kolem nohy. Tenhle unikl!

Po celém dni shenaniganů dolů a špinavého koně se podíváme na jemnější stranu do koňského světa. Hra póla. Ve skutečnosti je Scone Polo Club jedním z nejstarších a mnoho respektovaných v zemi. Ještě lepší je to vůbec první soutěž pouze pro ženyněkdy se hrát v Austrálii – ne -li ve světě.

Paní Romance mi říká, že zaslechla dámu v davu, která se usmívá o tom, kolik věcí se změnilo. Když byla dívka, bylo jí řečeno, že ženy nikdy nebudou hrát pólo.

Je ještě lepší, že se tento turnaj hraje dnes v Den matek.

Je to úžasná hra a pokud jste nikdy neviděli, jak se pólo hraje dříve, musíte se pokusit dostat do hry. Je úžasné, jak koně a motocyklisté tak dobře spolupracují, a dokonce mnohem vynikající, jak se motocyklistům podaří zasáhnout míč o velikosti softballu s dřevěnou palicí s 1,5 m spravováním ze sedadla cvalu. Neuvěřitelný.

Jediná věc, kterou bych zasáhl, by byla země!

Rekapitulace cestování tohoto týdne

Každý týden se vracíme v čase přes některé z našich velmi milovaných turistických destinací pomocí nikdy předtím viděných fotografií našich cest. Zde jsme se ohlédli tento týden.

Zdá se, že odpovídající věže budovy San Remo na Upper East Side NYC vyčnívají ze stromů Central Parku. Je to slavná budova – Bono zřejmě vlastní jednu z nejvyšších patrů.

Milujeme New York. Určitě je to nejneobvyklejší město na světě. Je to také trochu ohromující, pokud je tam poprvé, takže jsme napsali průvodce prvním časovačem, který vám pomůže.

Paní Romance a já jsme byli několikrát v Itálii. Odtud byl její táta a odtud se mi to líbí veškeré jídlo, takže to dává smysl, že tam chodíme tak často, jak je to možné.

Chvíli zpátky, blízký přítel se oženil v Toskánsku – na zámku můžete vidět na pozadí. Byla to úžasná svatba … což je pravděpodobně důvod, proč paní R skáká pro takovou radost!

Milujeme Toskánsko – pravděpodobně mnohem víc než na všech jiných místech v Itálii. Byli jsme tu mnohokrát. Zde je výběr toho, o čem jsme napsali v Toskánsku.

Paní Romance pokračuje v době, kdy šla na krásný ostrov Hayman v Queenslandu. Je to tropické ústup pro bohaté, takže vidím, proč je paní R tak potěšena sama sebe.

Ano, to je z vrtulníku. A ne, nebyl jsem tam. Nechci o tom mluvit. Pokud si však chcete přečíst mnohem více o čase paní R, jděte ideální dopředu.

Tato hospoda je v malém městě Riverside Town of Wivenhoe (což znamená „Dragon Hill“ ve staré angličtině). Když jsem byl dítě, přestěhoval jsem se do Wivenhoe, takže moje rodina a já sem chodíme roky. Není nic lepšího, než si tu na břehu řeky na dlouhém letním večeru užívat pintu.

Ano, spousta dobrých vzpomínek na toto místo. A pokud chcete vidět a přečíst více, zde je naše recenze.

Ah, Capri! Byli jsme jen na tomto krásném jižním italském ostrově na den, ale vzpomínky na toto místo se s námi opravdu přilepily. A prohlédněte si takové záběry, můžete pochopit proč!

Tuto soukromou pláž jsme našli náhodou zcela náhodou, když jsme zkoumali ostrov a snažili se dostat pryč z davu rekreantů. Pláž je připojena k jedné z nejdokonalejších restaurací z mořských plodů na světě (koupil jsem humra) a je absolutně náš horký nápad pro Capri.

Pro mnohem více informací a našeho úplného zápisu najdete v našem příspěvku na Capri.

Chicago je úžasné město. V létě. V zimě jsem to slyšel, že je to na hovno … no, počasí stejně dělá. Byli jsme tu chvíli na konferenci (vlastně paní R byla tu na konferenci. Jen jsem se označil!) A zůstali jsme v hotelu W Lakeshore.

W lakeshore se dívá na jezero Michigan a je nejlepším místem, ze kterého prozkoumá město. Tady je náš zápis do hotelu, ale pokud chcete vědět, co ještě jsme se dostali, je zde výběr našich článků z Chicaga.

Jaký způsob, jak ukončit tento Instagram deník! Tento západ slunce z pláže Efate ve Vanuatu musí být jedním z našich 5 nejlepších západů slunce všech dob. Západní slunce se skrývá pryč uprostřed police na horizontu oceánu … naprosto ohromující. Pokud chcete vidět, co jiného musíme o Vanuatu říci, klikněte sem. V seznamu je dokonce hrubý průvodce po nemovitosti pro půjčování portů!

A teď je vám to. jaký byl tvůj týden? Už jste někdy byli na rodeo nebo pólo? Věděli jste, že tvar sklenice bílého vína způsobil vaše víno velký rozdíl? Která je vaše velmi milovaná fotka Rekapitulace cestování z tohoto týdne? Řekněte nám v komentářích níže!

Obrázky pana a paní Romance pomocí Instagramu: @Mrandmrsromance, @hairromance, @Christina.Butcher – Insta účet paní R a @angrybastard samozřejmě!