Další zastávka: Rotterdam – design, pokrok a jídlo

s Itálií, Švédskem a Belgií za námi, paní Romance, stejně jako já, jsem nadšený o skvělých časech vpřed v naší další zastávce: Nizozemsko.

Tento týden míříme do Rotterdamu, abychom uspokojili s našimi okouzlujícími kamarády Sara-May i Pat, kteří se před několika lety přestěhovali sem ze Sydney. Nemůžeme se dočkat, až přesně uvidíme, jak se dostanou do svého nového domova.

Tento týden vydání IG vás zavede kolem tohoto super-moderního přístavního města, které-díky svým vodním tokům-se chápe jako brána do světa.

Doufáme, že se vám v tomto vydání potěší!

Jim & Christina x

Zde je poslední obrázek z Belgie, kterou jsme vám chtěli ukázat, než vás vezmeme do Holandska. Tato fontána je v parku v centru Bruselu, který jsme našli.

Často nezveřejňujeme selfies, věřili jsme však, že můžete jako tenhle.

Ukázali jsme se na fantastické stanici Centraal Rotterdam a Sara-May je právě tady, abychom nás uspokojili. Je fantastické vidět ji, jak vysvětluje, že stanice je oceněnou budovou a je ve skutečnosti jednou z atrakcí pro rekreant ve městě.

Vypadá to trochu zvláštní, dokud si neuvědomíme, že Rotterdam je město, jehož současný rekord byl vyvinut na jeho architektuře. Styl tohoto místa je fascinující.

Od druhé světové války, když nacisté bombardovali starý rotterdamský byt, město využilo šanci, aby současný den rotterdam učinil jako současný a fascinující jeho stylem. Věřím, že vyhráli tento.

Stále existuje asi 3 starých budov z Rotterdamu před rokem 1940, které zde stojí jako Witte Huis. Nějak tyto nádherné staré kousky designu zůstaly docela nezraněné při leteckém bombardování.

Pracují jako nádherný kontrast k ultramodernímu vtipnosti zbytku toho, co přišlo od té doby.

Nejlepší příklad toho, co pochází z tohoto nového rotterdamského myšlení, jsou Kijk Kubus. Tyto krychle jsou jednou z nejpodivnějších budov Rotterdamu. Jsou to apartmány a jeden je dokonce hostel.

Byli vytvořeni tak, aby reprezentovali vrcholy stromů v lese strukturálního designu. Věřím, že jsou fantastické – i když si nejsem jistý, jestli bych mohl online v jednom!

Rotterdam Markthal je ještě jeden ohromující kousek architektonického designu. Tento velký obloukový domy je fantastický trh s čerstvými potravinami s obrovským množstvím stánků prodávajících cokoli od ovoce k řezání masa. Underground Existují kavárny a supermarkety.

Nejúžasnější je však okna, která můžete vidět po celém vnější straně budovy. Jedná se o byty. Můžete online nad Markthalem, stejně jako pokud se podíváte na strop, můžete vidět okna, která se dívají na terasy tohoto fantastického bytu nebo bytového bloku.

Uvnitř Markthal jsou místa, jako je tato, prodávající výjimečně přitažlivé volby lahůdek od regionálních i celosvětových výrobců.

Jsem typ potěšení, že v Sydney není nic takového: byl bych masivně tlustý a neskutečně chudý.

Dnes nás Sara-May chodí přes most Erasmus, aby zkontroloval ještě jednu část města.

Je to fantastické přesně, jak dobře zde fungují jízdní pruhy na kole – i na této primární arteriální silnici s Rotterdamem. Je tak fascinující vidět přesně, jak musí vypadat současné město – to, které je rozvinuté zejména pro naše současné potřeby, místo aby se snažilo domov to, co vyžadujeme ve starších designech.

Procházíme kolem hotelu v New Yorku, který, když držel hlavní kanceláře do společnosti Holland America Line Shipping Company. Tato část Rotterdamu je oblíbená pro svou blízkost k přístavům, které, i když jsou stále běží, byla gentrifikována.

Je mnohem pravděpodobnější, že uvidíte výletní lodi a vodní busy, které procházejí kolem teď než nákladní lodě.

Přišli jsme do Fenix ​​Food Factory na oběd, který je hned za rohem do hotelu v New Yorku.

Tato krásně stylizovaná družstvo potravin je repurponovaný obchod plný chutných řemeslných kousnutí a pivovarů.

Čokoládová scéna v Rotterdamu se také rozhodně stojí za to zkontrolovat. Tito lidé vyrábějí fantastické horké čokoládové nápoje.

Káva v Rotterdamu – trochu jako Belgie – je však dotek i Go. Spousta míst využívá mléko s dlouhým životem, takže pokud se vám nelíbí chuť, je mnohem lepší zůstat s espressem nebo Americano. Na konci této publikování však máme ten nejlepší nápad na fantastickou kávu v Rotterdamu.

Dnes nás Sara-May vzala na jízdu na kole! No, když v Holandsku …

Kolo jízdních pruhů právě zde jsou tak dobré, dokonce i my, kteří zřídkakdy jezdíme, jsme schopni obejít pár městských pronájem kol. Jsme pryč do parku Kralingsebos právě na severovýchodním okraji města.

V parku Kralingsebos je jezero, některé fantastické bitové oblasti, které se mohou zastavit na oběd a obrovský kryt plného jelenů. Tato babka je naprosto krásná. Jsme přesně šokováni, jak nadýchané jeho parohy vypadají!

Zpátky v Rotterdamu mě paní Romance i Sara-May opustila a také se popíjela spátZatímco míří na běžné trhy s potravinami, které se vyskytují mimo Markthal každé úterý i sobotu. Je to největší otevřený trh s potravinami v Evropě.

Nejde jen o čerstvé jahody, které si můžete vyzvednout na trzích. Čerstvé květiny, které můžete získat tady, jsou nejen levné, ale jsou také senzační.

Nejlepší ze všeho je, že Sara-May získala paní R spoustu svých velmi milovaných květin: pivoňky.

Jednou z nejstarších budov v Rotterdamu je Grote of Sint-Laurenskerk Protestant Church. Tento nádherný gotický kostel je ideální v centru města a také existuje velká domněnka o tom, jak přesně tato budova nebyla zničena zbytkem.

Pokud jste v oblasti dostatečně dlouho, budete ošetřeni na melodii nebo dvě, které hrají na kostelních zvoncích. Slyšeli jsme poněkud několik obalů vzhledem k tomu, že jsme tu byli!

Dále z centra města jsou některé starší budovy ve stylu, které vykazují spojení mezi současným městem a starým městem. Je obtížné se nepokoušet představit, jak se Rotterdam musí objevit před válkou.

Dnes večer nás Sara-May i Pat vzali do města v Rotterdamu. Jsme ve vhodně pojmenovaném Awesome District. Ulice lemují bary, restaurace i kavárny, stejně jako prostředí je úžasné.

Je skvělé vidět přesně, jak hodně lidí vychází tady po práci na pití i na večeři. Léto v Evropě je vždy tak zábavné.

Pat nás přivedl k tomu, co se běžně uvažuje o nejlepší lokalitě hamburgeru ve městě: Ter March & Co. Musím uvést, že jsme všichni docela potěšeni, stejně jako Sara-May je nadšený, že konečně bude mít slušný hamburger v Nizozemsku. Zdá se, že je to jedna z oblastí, s níž se mnoho míst opravdu neobtěžovalo.

Je to úžasně hektické právě tady v TER March & Co, ale opravdu to stojí za to. Fantastické i pozorování lidí je také senzační! Horní tip: Pokud požadujete koupelnu, neobtěžujte se snažit bojovat s davy na zadní stranu restaurace; Stačí se po silnici do Wunderbaru. Je to tam trochu divné, ale je mnohem snazší „získat místo“.

Rotterdam je plný fascinujícího pouličního umění. Scéna graffiti právě zde je mimo grafy a dokonce i samotné budovy jsou jako památky. Pokud jde o sochy, nechám to stejně jako vy.

Byl pověřen Radou i umělcem Paulem McCarthym, když opět trochu posunuli limity. Má to zastupovat Santa Claus a také položku, kterou drží, je – samozřejmě – vánoční strom … Tato masivní socha je však pro místní obyvatele chápána jako Gnome Buttplug.

Dnes ráno, Pat, Sara-May, nás odvezli do dalšího města Schiedam (prohlásil „skee-dam“), abychom viděli otevření nového mostu a podívali se na stranu kanálu tohoto docela bit město.

Ve Schiedamu jsou oslavy poměrně týdenní a místní se do něj skutečně dostanou. Paní Romance uspokojila skupinu oblečenou do standardního oblečení pracovníků kanálu, kteří využívali k trajektovým výrobkům kolem hektických vodních cest před tím, než silnice byly věcí.

Schiedam je také narozením Jenever – předchůdce Gina. Přišli jsme do muzea Schiedam Jenever, abychom objevili mnohem více o tomto zajímavém duchu i průmyslu.

Ačkoli se jedná o muzeum, je to také jeden z posledních několika řemeslných lihovarů, které zůstaly ve Schiedamu – město, které mělo více než 400 lihovarů. Z 24 větrných mlýnů ve městě bylo 20, aby rozdrtilo zrno pro lihovary.

Za trochu dalšího na vstupní poplatek za muzeum získáte na konci letu Jeneveru na tři pití, abyste ochutnali to, co tady dělají. Stojí to za to – prostě to nezkoušejte, stejně dobře jako domů.

Mimo muzeum se město skutečně dostává do oslav. Tato skupina Guy začala zpívat některé staré nizozemské chatrče a také to přineslo prostředí přímo zde o jednu úroveň.

Všude kolem Rotterdamu je fascinující pouliční umění, které se pokouší reaktivovat oblasti, které byly buď spuštěny, nebo nebyly používány. Je to fascinující nápad, zdá se však, že funguje. Stejně jako pouliční umění je obvykle velmi dobře respektováno. Nevidíte spoustu kusů pokrytých značkám.

Je téměř čas, abychom opustili Nizozemsko. Sara-May i Pat nás vzali na snídani v jedné z menších oblastí se snídaní zvané Guy s brýlemi. Je to úžasná kavárna, která nejen podává skutečně výjimečnou kávu (zaručil jsem, že ti to řeknu, že?), Rovněž peče své vlastní fazole.

Jídlo právě tady je také chutné!

S jedním posledním pohledem na kanály Rotterdamu – jedná se o kanál Delftsevaart se svými úžasnými byty ve tvaru – za poslední část naší cesty se vydáme zpět na stanici. Míříme zpět do Anglie.

Vlak ze stanice Rotterdam Centraal do letového terminálu Amsterdamu není opravdu těžký výlet. Netrvá to čas ani tTrain je rychlý a pohodlný. Je jen dostatek času na opravu našeho taška na mon -kabelky, která se identifikuje v našich kufrech a také se připravíme na letový terminál Luton, kde na nás čekají naši kamarádi, abychom nám ukázali kolem St Albans i jejich nový dům.

Doufáme, že jste se tento týden potěšili v naší edici IG. Brzy si povídáme.